Obserwatorzy

wtorek, 25 stycznia 2011

Pierwsze koty za płoty:)

Oto jestem ...zainspirowana innymi twórczymi blogami postanowiłam spróbować. Początek roku, początkiem blogowania o radości z posiadania nowych wzorów, niteczek, o tym co chciałabym jeszcze kiedyś poczynić lub co aktualnie porabiam w wolnej chwili...

Bardzo podoba mi się zabawa w Cukieraski czyli Candy, kto wie może mi się gdzieś poszczęści;) Tak czy inaczej planuję u siebie zorganizować takie słodkości niebawem:)

Zapraszam do zaglądania.

2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa Twoich robótek :) Mam nadzieje, że w niedługim czasie cos pokażesz??? :)

    Dziekuję za odwiedzinki u mnie i udział w moim candy :) Życzę szczęścia w losowaniu! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ;o)
    Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję że u nas Ci się spodoba ;o)
    Życzę wytrwałości, cierpliwości i wszystkiego innego aby życie było piękne ;o)

    OdpowiedzUsuń