Obserwatorzy

czwartek, 3 lutego 2011

Moje Biscornu

"Ja też chcę taką podusię" - padło, oglądając kolejnego bloga z pięknie wyszytym biscornu. Podobał mi się każdy wzór i długo nie mogłam zdecydować się co wyszywać ale w końcu padło na Tartan Thistles. Biała Aida 14ct, dwie nici krzyżyk, jedna nitka półkrzyżyk. Pierwszy kwadrat powstał całkiem sprawnie ale na drugim utknęłam... Nie podobała mi się koncepcja, wyszycia samej ramki plus małego motywu na środku czyli pozostawnienia tak dużej przestrzeni aidy 14 (mnóstwa dziurek). Minął chyba z tydzień zanim wpadłam na pomysł zrobienia drugiego kwadracika na gęstym lnie. Wzrok mi już siadał ale końcowy efekt spełnił moje oczekiwania:

A tak powstawała mała podusia:



A tak wygląda środek podusi, w który umieściłam wypełniacz w postaci pociętych gąbeczek.


Zszywanie dwóch kwadratów.


Pierwsza strona biscornu - aida 14ct.


Druga strona biscornu - materiał len.

3 komentarze:

  1. No nie dowierzam, jak bum cyk cyk! Pierwszy biscornu? Dodałaś mi skrzydeł jak nikt dotąd. To też moje marzenie. Podchodzenie do tego jak do jeża skończone, dzięki Tobie. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ,chciałam sie upewnicczy można zeszyc taka podusie w kwadracie recznie ,no i znalazłam u Cie bie , pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń