Obserwatorzy

wtorek, 5 kwietnia 2011

Wyniki Candy:)

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za tak liczny udział w zabawie:) Ilość zapisanych 95 osób przerosła moje najśmielsze oczekiwania i ucieszyła mnie ogromnie:) Zajrzałam do każdej z Was i dzięki temu mam z czego czerpać kolejne inspiracje. Serdecznie też dziękuję nowym obserwatorom za chęć zaglądania do mnie:) Od razu pocieszę pozostałe osoby, którym się dziś nie udało, będzie następna zabawa niebawem, także głowa do góry!:)

A teraz to na co czekacie:) "Obfociłam" ile się dało by troszkę zbudować napięcie;) Sama lubię to gdy biorę udział w losowaniu chociaż mnie jakoś szczęście omija;)

Do rzeczy:) W roli sierotek wystąpili: Serce - ja i Rozum - mąż:)

Oto Wasza dłuuuugaśna lista ;)

Tutaj pocięte paseczki z Waszymi nickami. Serce jak widać rwało się do losowania;)

Ogólnie dobrze się bawili;)

Aż za dobrze:)

No ale dosyć zabawy, składamy karteczki i mieszamy:)


Serce chciało wylosować wszystkich;)

Ale zwycięzca jest tylko jeden:)

A została nim...

magdowo pisze...

Jestem chętna.
Pozdrawiam serdecznie.
Magda

Gratuluję i czekam na Twój mail z adresem:)

Na tym nie koniec:) Rozum też chciał losować!

Nie można mu było odmówić tej przyjemności:) Nagroda pocieszenia - niespodzianka powędruję do...

suriart pisze...

I ja staję grzecznie w kolejce- może i mi się poszczęści:)

No i się poszczęściło:) Również serdecznie gratuluję i czekam na maila z adresem.

Niestety to już koniec. Jeszcze raz Wszystkim dziękuję za zabawę:)
Dobrej nocy życzą Serce i Rozum:)

25 komentarzy:

  1. Fajna fotorelacja :)
    Gratuluję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuuuuuuu :(( szkoda :((

    ale Magdzie serdecznie gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śiwetny pomysł :) serdecznie gratuluję zwycięzcom,pozdrawiam cieplutko
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna relacja z losowania :))
    Gratulacje dla zwycieżczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nic się nie stało, że Rozum ani Serce mnie nie wylosowali. Dla mnie bardzo dużą radością było oglądanie jaką mieli zabawę przy losowaniu. Będę często do tej fotorelacji wracała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, podtrzymałaś napięcie:-)
    Gratuluję Zwyciężczyniom i dziękuję Tobie za zabawę.
    Z pozdrowieniami
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zapraszam na swoje Candy na edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sympatyczna para losująca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z losowaniem:D Napięcie rosło wraz z czytaniem.Gratuluję zwyciężczyniom.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Losujące sierotki bardzo sympatyczne :)
    Gratuluję zwycięzcom.

    OdpowiedzUsuń
  11. losowanie godne ważnej osobistoci:)
    gratuluję wylosowanym, ech... szczęściary:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie słodkie :) uwielbiam własnie takie zdjęciowe fotorelacje z losowania :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje!
    Super losowanie! Fajne sierotki! :O))

    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za Candy!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźniona ja zawsze, ale pięknie dziękuję za zabawę i oczywiście gratulacje dla wygranych :))), sierotki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. serdecznie gratuluję zwyciężczyniom :)
    pomocnicy godni pozazdroszczenia, tyle zabawy mają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. chociaz nie bralam udzialu w candy to bardzo fajnie ogladalo mi sie losowanie;D swietnie wyszlo z tym sercem i rozumem;D
    gratuluje zwyciezczynia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. OOOOOOOO nie mogę uwierzyć, po raz pierwszy Rozum spłatał mi takiego figla:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach! Szkoda, że serce mnie nie wylosowało ;)
    Gratuluję Szczęściarom!
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wylosowanym ;-)) i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja spieszę ze spóźnionymi podziękowaniami za wygrane Candy.
    Adres już wysłałam i wdzięczność przekazałam.
    (no i proszę jaka rymowanka mi wyszła)
    Jeszcze raz pozdrawiam.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję dzieczynom!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na swoje nieszczęście dopiero teraz odnalazłam Twój blog..buuuuu...porawię się!!pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  24. to znów ja :) dziękuję za ptaszory :D
    jeden siedzi w mojej torebce :)
    pamiętaj o mnie następnym razem :)))

    OdpowiedzUsuń